Friday 3 October 2014

Ujian di Jalan pulang...

Assalamualaikum... Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyanyang.. Dengan sifat kasih dan sayangMu, mila diuji..tanda Allah sayangkan mila.Apabila mila terlupa atau berpaling ke arah lain Allah nemangil mila kembali dengan Ujian yang di berikan. Alhamdulillah, indahnya hidup ini...ada manis pahit..dan kadangkala sangat oerit untuk ditelan.. Tapu mila yakin dan percaya..selepas hujan gerimis pasti ada pelangi yang cantik.betul tak.
 
Mila juga percaya, Allah menguji setakat mana yang Mila mampu harungi.Allah tak akan menzalimi hambanya.. Biasanya kita sendiri yang menzalimi diri kita dengan sifat sombong dan takbur dengan apa yang Allah pinjamkan pada kita.

Mila juga sangat percaya Allah tak pernah tidur dan leka, Alkah sentiasa tahu spa yang berlaku dalam hidup mila, termasudlah apa yang ada dalam hati mila. Insya Allah jika hati bersih tindakan danbusaha menjadi lebih mudah..dan jika hati hitam... Terpulang pada Allah untuk mempamerkannya.
  Semoga destinasi dan jalan yang mila pilih adalah yang terbaik, yang telah Allah tetapkan khas untuk mila... Y a Allah jangan Engkau palingkan hati ini setelah Engkau berikan Mila yang terbaik.
Blouse cotten sulam 
Rm 39.00
01123118546 mila



No comments:

Post a Comment